Op zoek naar de company pride

Jouw werknemers zijn jouw belangrijkste “exportproduct” naar de buitenwereld. Zij praten over jouw onderneming, product en werkgeverschap. En vaak geven zij hun eerlijke mening. Het is dus aan jou om deze werknemer trots te laten zijn op jouw bedrijf, zijn of haar werk en collega’s.

Groene peper communicatie zoekt in het bedrijf naar de verhalen achter jouw product, naar de waarde van het werk. Kortom, naar de identiteit van de onderneming. We vragen naar de motivatie van jouw mensen, waarom ze juist bij jouw bedrijf werken. Wat beweegt hen? Voelen zij zich een gezien en gehoord?

Samen met jou kijken we naar de onderneming door de ogen van jouw medewerkers. Werken jullie aan mooie maatschappelijke projecten, of aan innovatieve oplossingen? Is het voor de werknemer mogelijk om flexibel te werken? Is er een goed scholingsprogramma? Er kunnen tal van redenen zijn waarom jouw medewerker graag bij jou werkt. Vaak zijn er met kleine aanpassingen grote resultaten te halen bij het versterken van de company pride.