Strategiebepaling

marvin-meyer-SYTO3xs06fU-unsplash.jpg

Waarom een strategie?

Het werkt toch al jaren goed? We doen gewoon wat we doen. Tja, als je vind dat het goed gaat, niets veranderen natuurlijk. Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg (hier gebruik ik een enorm vrije interpretatie van een quote van Einstein).

Maar, wil je wat anders? Zoek je de juiste richting voor jouw bedrijf, afdeling? Houvast voor wat je wel en soms zelfs wat je beter niet kunt doen? Dan kom je al snel richting een missie, visie en strategie. Of in een andere vorm b.v. de Golden Circle van Sinek, de Why, How, What. Waar het op neerkomt? FOCUS.

Met een strategie breng je focus aan in wat je doet, waar je voor werkt en waarom de klant zich op jou zou richten. Met Groene Peper Communicatie ga je verder dan het USP (Unique Selling Point). Groene Peper Communicatie zoekt met jou naar de UBR, de Unique Buying Reason van de klant.